onsdag den 20. august 2014

En ordentlig omgang sommermad!

Så kom der endelig hul på bylden! Jeg har brugt sommeren på at slappe fuldstændig af, hygget med min kæreste,været på tur til Jylland for at besøge min familie og så har jeg ellers hygget mig med mine veninder og kun arbejdet meget, meget lidt.

En god gang vanilleskyr med æble, chokolade og nødder til morgenmad. 

 Lidt aftensmad herhjemme.

I Jylland bagte min mor og jeg svensk sockarkaka ud fra en gammel familieopskrift og tog den med til mine bedsteforældre en varm sommerdag. Den er pyntet med vanillecreme og dejlige bær.

Stor dejlig morgenmad hos mine forældre.

Min mor er lidt sparsommelig med det morgenmad der som I kan se.

Så tog vi til Fyn hvor min morfar lige fiksede en rygeost ude i sin lille skov af en have.

Forret med laks og urter hos bedsteforældre.

 ...og hovedretten bestod af roastbeef med dertilhørende nyopgravede kartofler, hvidløgsbrød, salat og krydderbernaise.

Igen hos mine forældre...

Så er der bøf hos mine forældre, igen igen, og noget lækkert fruit infused water.

Hjemmelavet bananis med kokos, nødder og chokolade.

Boller til kærestens madpakke.

Og så var jeg til barnedåb hos min kollegas dejlige lille pige, hvor min kollega havde bagt disse meget fine og meget små jordbærtærter. 

Banankage uden mel og sukker!

Morgenmad... Det var egentlig mit første forsøg på en smoothie bowl men smoothiedelen blev alt for vandet og mit fyld sank!

Dejlig stor og hurtig frokost.

Ingen kommentarer: