fredag den 7. juni 2013

Café Castro's kolde kaffe og Café WannaB's burgerboller

Jeg må simpelthen lige huske at anbefale jer de her steder, hvor man hhv. får den bedste kolde kaffe (iskaffe) efter min mening og en af de lækreste burgerboller!

 

Den kolde kaffe er fra Café Castro og koster vidst omkring 40 kr. Den er virkelig let og lækker. Jeg synes tit iskaffe kan blive utrolig tung - men med den rigtige type mælk kan det virkelig være lækkert. Og på Café Castro får man både en ordentlig størrelse og god smag! Til dem der ikke kender stedet, så ligger det på Nørrebro lige over for den røde plads på Nørrebrogade. Ved siden af Fona og cykelbutikken. Og så har de forresten en virkelig lækker weekendbrunch som også er et besøg værd i sig selv.

Burgeren er fra Café WannaB som ligger inde på Strædet, i København K - den kender mange i hvert fald. Jeg valgte deres standard WannaB-burger. Brødet var simpelthen så lækkert, at jeg tror, jeg kunne have undværet fyldet! Det var nemlig fyldt med grønne oliven, som gjorde det dejlig, let olieret og virkelig smagfuldt. Jeg vil ikke give fyld og fritter topkarakter, men brødet gjorde altså det hele for mig!

1 kommentar:

Vanessa sagde ...

Bedste kaffe længe, og en super lækker burger! :)